دوره اول ( ۱-۱۳۹۹ )

1دوره1، شماره1 - ( 1-1399 )

مقاله های دوره چهارم( زمستان۱۳۹۹) 

بررسی عوامل مؤثر برافزایش اثربخشی آموزش ضمن خدمت کارکنان(مورد مطالعه: معلمان شهر مهر)(Article-A-14-9899-1)

عبدالرسول حاجی پور،احمد عسکری

کیفیت و انعطاف پذیری در مدیریت زنجیره‌ی تأمین و انتخاب شاخص‌های آن(Article-A-14-9899-2)

عادل جعفری زاده

⇐بررسی نقش  رفتار سازمانی بر اثر بخشی رسانه های جمعی(Article-A-14-9899-3)

مسعود سعیدی مبارکه

⇐طراحی الگوی تاب آوری زنجیره تامین در صنعت خرده فروشی(Article-A-14-9899-4)

وحید ناصحی فر،حامد لطفی

نقش تعهد سازمانی در اثر بخشی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه تهران)(Article-A-14-9899-5)

نیکزاد تقی خانی،  جواد پور کریمی

ابزار سنجش و مدیریت دارایی‌های نامشهود(Article-A-14-9899-6)

حمید رضا خدادادی، مروارید نشائی مقدم

طراحی الگوی هوشمندسازی مدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایران بر پایه هوش تجاری(Article-A-14-9899-7)

ابوطالب حبیبی ماچیانی، محمد تقی پور، یاسر فولادی تالاری، محمود سواررخش

بکارگیری هوش تجاری در ارائه الگویی جهت هوشمندسازی مدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایران(Article-A-14-9899-8)

ابوطالب حبیبی ماچیانی، محمد تقی پور، مهسا آقازاده، یاسر فولادی تالاری

⇐مدیریت پروژه‌های زیرساختی در سازمان‌ها و شرکت‌های عمرانی جهت کاهش تأخیرات بلندمدت(Article-A-14-9899-9)

علی فنایی ،علی خوش فطرت،مهرداد حصیان اتفاق

⇐استقرار سازمان یاد دهنده مولفه ای اثر گذار  بر چابکی سازمان و بهبود عملکرد سازمان(Article-A-14-9899-10)

مهرزاد سرفرازی، سید محمود هاشمی 

 نقش استراتژی های منابع انسانی بربهبود توانمندسازی شغلی کارکنان و ایجاد عزت نفس در کارکنان(Article-A-14-9899-11)

وحید قلی پور، مهرزاد سرفرازی،آسیه خرم دل

واكاوي عوامل موثر بر دورکاری منابع انسانی مبتني برتکنیک فراتركيب(Article-A-14-9899-12)

حامد باقری توستانی ، عظیم صلاحی کجور

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت فرآیندهای سازمان در سامانه ۱۸۸۸(مورد مطالعه شهرداری منطقه ۴)(Article-A-14-9899-14)

امیر مهری،شهرام خلیل نژاد

⇐بررسی تاثیر بازارگرایی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد صادرات(مورد مطالعه :شرکت های کوچک و متوسط فعال در عرصه صادرات بین المللی )(Article-A-14-9899-15)

شهرام هاشمی نیا، میر سپاسی،آیسان ملکی

بررسی حسابداری از دیدگاه فن وهنر(Article-A-14-9899-16)

حمید رضا خدادادی،مروارید نشائی مقدم

مهندسي ارزش مفاهيم، نظريه ها، تنگناها، چالشها(Article-A-14-9899-17)

مهدی مهدی زاده رستم ، اکبر نامی ، محمد صادق انصاری

طراحی سیستم مدیریت استعداد و نقش آن در  جانشین پروری مدیران(Article-A-14-9899-18)

وحید قلیپور، محمد صادق انصاری ،اکبر نامی

بررسی سبک رهبری و فرهنگ سازمانی بر کارکرد سازمان یادگیرنده(Article-A-14-9899-19)

وحید قلیپور، مهدی راستی لاری، علی اکبر استادزاده

سنجش تاثیر تبلیغات اینترنتی در معرفی کسب و کارهای اینترنتی(مطالعه موردی: وب سایت مهارت آموزی و آموزش آنلاین دیجی منیجر)(Article-A-14-9899-21)

حامد خرسندی نوشهری،کامبیز شاهرودی،محمد حسین پورشال

سنجش تاثیر استراتژی هوشمندانه برای مدیریت تیم فروش در بازاریابی صنعتی در زمان کرونا(مطالعه موردی: مجموعه تخفیف گو)(Article-A-14-9899-22)

حامد خرسندی نوشهری،سید محمود شبگو منصف،محمد حسین پورشال

بررسی اثر سرمایه گذاران نهادی برروی نقدینگی بازار سهام در بورس اوراق بهادار تهران(Article-A-14-9899-23)

حمید رضا خدادادی، رضا سهائی

استراتژی‌های مشارکتی بازاریابی صنعتي(B2B)درشرايط بحران همه گیري بيماري COVID 19(رقابت همكارانه:مفاهيم و توصیه‌ها)(Article-A-14-9899-24)

سيدمحمود شبگو منصف،الهام فرزان فر

تأثیر محرک های مشتری و هزینه بر مدیریت زنجیره تأمین سبز و عملکرد محیطی شرکت‌های فعال در صنعت فولاد استان گیلان(Article-A-14-9899-25)

سید محمود شبگو منصف،ابراهیم عابدین پور

بازاریابی حلال:چالش ها و راه کارها(Article-A-14-9899-26)

سید محمود شبگو منصف،سید رضا موسوی

⇐نقش قابلیت های مدیریت ریسک در رابطه میان نوآوری در زنجیره تأمین و کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه:شرکت های مستقر در شهرک صنعتی رشت)(Article-A-14-9899-27)

سید محمود شبگو منصف،فاطمه شادی نواز زنجانی

پاسخ های بازاریابی کسب و کار به بحران COVID-19: چشم انداز فرآیند تجارت(Article-A-14-9899-28)

سید محمود شبگو منصف،محمد خلخالی مرزدشتی

تحلیل موانعاجرای  سیستم بازسازی در صنایع قطعه سازی خودرو ایران با استفاده از تکنیک دیمتل فازی(Article-A-14-9899-29)

سید محمود شبگو منصف،معصومه رضی

نقش تجارت اجتماعی درمعاملات الکترونیکی(Article-A-14-9899-30)

سید محمود شبگو منصف،یاسمن فریدی

بررسی نقش کیفیت درک شده و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی رضایت، وفاداری و تعهد(Article-A-14-9899-31)

سید محمود شبگو منصف،مارال شادپور

طراحی مدل بهره وری دورکاری کارکنان دولت در شرایط کرونایی(Article-A-14-9899-32)

مهناز قویدل

بررسی تطبیقی عناصر معماری پایدار در دو کشور ایران و امارات در سال‌های اخیر (۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰)(Article-A-14-9899-33)

بهناز بابایی مراد، پروانه لشکری

مطالعه تاثیر بانکداری الکترونیکی بر نیت رفتاری مصرف کنندگان در صنعت بانکداری(Article-A-14-9899-34)

ابراهیم جواهری زاده،رسول ثانوی فرد،افسانه آزاده دل

رابطه غیر خطی توسعه مالی و حاکمیت با در نظر گرفتن نقش رشد اقتصادی در بورس اوراق بهادار(Article-A-14-9899-35)

مهرداد علیرضایی شهرکی

ارزیابی عملکرد هیئت‏ مدیره شرکت‏های تولیدی بورس اورق بهادار با رویکرد ترکیبی‏کارت امتیازي متوازن و روش‏هاي تصميم گيري چندشاخصه(Article-A-14-9899-36)

محمد طالقاني،عادل حسن زاده،الهام فرزانفر

ارائه مدل عملیاتی مؤثر برجذب سرمایه گذار(Article-A-14-9899-37)

میرمهدی حسینی

شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پايداري مشاغل ايجاد شده توسط كارآفرينان در صندوق كار آفريني اميد استان گيلان با تأكيد بر نقش بيمه(Article-A-14-9899-38)

محمد طالقاني،عادل حسن زاده،الهام فرزانفر

ارائه مدل  بهره وری ابعاد زنجیره تامین پایدار در صنعت خودروسازی(Article-A-14-9899-39)

ایمان مصدری،مهسا اله یاری

رابطه غیر خطی بین رشد اقتصادی و تفاوت های ظریف جهانی سازی با طبقه بندی درآمد:نقش های توسعه مالی و حاکمیت(Article-A-14-9899-40)

مهرداد علیرضایی شهرکی

بررسی نتایج حمایت های مالی دولت بر عملکرد و موفقیت شرکت­های پارک علم و فناوری زاهدان(Article-A-14-9899-41)

زهرا دروهی،محمداسماعیل اعزازی،مهین راشکی قلعه ­نو

بررسی تأثیر عناصربنیادی مدیریت دانش بر کارایی امور مالی شهرداری شهر زاهدان(Article-A-14-9899-42)

پروین غفوری،محمداسماعیل اعزازی،مهین راشکی قلعه ­نو

تأثیر توانایی مدیران بر رابطه بین کیفیت گزارشگری مالی، کارایی سرمایه گذاری و ریسک سقوط آتی قیمت سهام(Article-A-14-9899-43)

حمید رضا خدادادی،لیلا ترجمان

رابطه بین اهرم مالی شرکتها و سود خالص عملیاتی(Article-A-14-9899-44)

هومن حسنی طالقانی،رضوان حجازی

رابطه بین میزان نسبت جاری شرکت با سود خالص عملیاتی شرکتهای تولیدی(Article-A-14-9899-45)

مریم بزم آمون،رضوان حجازی

بررسی اعتماد به نفس بیش از حد مديریتی در انتخاب تامین مالی بلندمدت(Article-A-14-9899-46)

روانبخش احمدی،رضوان حجازی

ارتباط بین ساختار سرمایه با ارزش افزوده نقدی(Article-A-14-9899-47)

هانیه اوجانی،رضوان حجازی

⇐بررسی تأثیر توانمندسازي كاركنان بر عملكرد بازاريابي در شعب فعال بیمه‌ای زنجان در حوزه بيمه تكميلي درمانی با در نظر گرفتن متغیر میانجی محرک‌های انگیزشی(Article-A-14-9899-48)

نبی اله محمدی،رضا پیرایش،هلن بهره ور

ﺗﺒﯿﯿﻦ مدلهای ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ قیمت گذاری دارایی در پیش بینی بازده مورد انتظارسهام(Article-A-14-9899-49)

حمید رضا خدادادی،لیلا ترجمان

چالش‌ها و راهکارهای حقوق مالکیت فکری در کتابخانه‌های دیجیتال(Article-A-14-9899-50)

علی سلیمانی،طیبه صاحب          

تأثیر گرایش کارافرینانه، سرمایه های ساختاری و انسانی بر عملکرد شرکتهای کارآفرین با میانجی متغیر نوآوری کارکنان(Article-A-14-9899-51)

رضا ناطقی،حامد کشاورز خورشیدی

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از بانکداری اینترنتی و همراه بانک در بانک ملت زاهدان(Article-A-14-9899-52)

آرزو کرد،باقر کرد،مهین راشکی قلعه­ نو

بررسی تاثیر هیات مدیره، مالکیت نهادی و شدت سرمایه بر شکاف مالیاتی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(Article-A-14-9899-53)

جواد پورغفار، ربابه منافی سقین سرا

تعیین تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و بهبود الکترونیک بر وفاداری مشتریان مطالعه در بین مشتریان بانک ملی استان آذربایجان شرقی(Article-A-14-9899-54)

سیامک موسوی، مریم عبدل علیزاده

تاثیر بازاریابی نوآورانه بر وفاداری به برند با نقش واسطه ای رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان برند اپل)(Article-A-14-9899-55)

حسن غریبی،هما رباب اسمعیلی

ارائه الگوریتم جدید برای سری متوالی به منظور فشرده سازی آنها در فرآیند اکتشاف داده ها(Article-A-14-9899-56)

محبوبه راسخی

رویکرد داده کاوی برای برنامه‌ریزی فرآیند مبتنی بر دانش(Article-A-14-9899-57)

محبوبه راسخی

 ارائه الگوریتم جدید برای دنباله های ترتیبی جهت  فشرده سازی آنها در فرآیند کاوش(Article-A-14-9899-58)

محبوبه راسخی

⇐تاثیر بازاریابی الکترونیکی، ریسک ادراک شده و ارزش ادراک شده مشتری از خرید اینترنتی بر گرایش به خرید آنلاین(مورد مطالعه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد)(Article-A-14-9899-59)

حسن غریبی،موسی افشار بابایی،هما رباب اسمعیلی