یکی از شماره مقالات را برای مشاهده انتخاب کنید:
1مقاله های دوره اول ( بهار -1399)
2مقاله های دوره دوم( تابستان-1399)
3مقاله های دوره سوم(پاییز-1399)
مقاله های دوره اول (بهار-۱۳۹۹):
- تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بین المللی اقتصاد (Article-A-2-9899-1)
- سرمایه فکری(Article-A-2-9899-2)
- نقش سرمایه اجتماعی در ترویج دورکاری(Article-A-2-9899-3)
- نقش آموزش بر بهره وری نیروی انسانی(Article-A-2-9899-4)
- بررسی عوامل تاثیر گذار بر بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ها(Article-A-2-9899-5)
- تحلیل نقدهای وارده بر تئوری عاملیت(در بستر مدیریت دولتی)(Article-A-2-9899-6)
- تاثیر رضایت شغلی بر عملکرد سازمانی (Article-A-2-9899-7)
- بررسی تأثیر بهکارگیری مدل رفتاری DISC بر افزایش بهرهوری منابع انسانی(Article-A-2-9899-8)
- بررسی کاربرد اینستاگرام در افزایش فروش محصولات تولیدی( Article-A-1-9899-1)
- نقش اقتصاد مقاومتی در ارتقاء بهره وری و کارآفرینی، تولید داخلی ( Article-A-1-9899-2)
- ارائه الگویی برای تعیین عوامل تاثیرگذار بر جذب سرمایه گذاری در مناطق تجاری-خارجی(Article-A-1-9899-4)
- شناسایی تاکتیک ها و تکنیک های استراتژی زیان هراسی(Article-A-1-9899-5)
- خدمات اجتماعی و مدیریت منابع انسانی(Article-A-1-9899-6)
- بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی وکارآفرینی سازمانی(Article-A-1-9899-7)
- بررسی تأثیر رفتار حمایتی مدیران بر تصمیمگیری مشارکتی (Article-A-1-9899-8)
- بررسی اجمالی تامین منابع و بودجه اقدامات بشردوستانه و رویکرد های آن (Article-A-1-9899-9)
مقاله های دوره دوم(تابستان-۱۳۹۹):
- تدوین استراتژیهای توسعه منابع انسانی در امور مالیاتی شهر و استان تهران(Article-A-12-9899-1)
- شناسایی عوامل موثر بر طراحی داشبورد بازاریابی(مورد مطالعه صنایع غذایی)(Article-A-12-9899-2)
- مدلسازی خرید مد آنلاین:ارزیابی مبتنی بر خرید حرفهای مد آنلاین(Article-A-12-9899-3)
- تأثیر معنویت درمحیط کار بر رفتار طرفدار محیط زیست با استفاده از مدل میلیمن(Article-A-12-9899-4)
- تأثیر فناوری اطلاعات برچابکی با استفاده از روش فازی(به انضمام مطالعه موردی)(Article-A-12-9899-5)
- بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی برند و دانش برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن تبلیغات کلامی(Article-A-12-9899-6)
- تاثیر تکنیک های خود انگیزشی برخودکارآمدی کارکنان در حال تحصیل سازمان ثبت اسناد و املاک(مطالعه موردی:استان مازندران)(Article-A-11-9899-1)
- مطالعه رابطه بين متغيرهای كلان اقتصادی و بازده سهام با توجه به اندازه شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(Article-A-11-9899-2)
- بررسی بازده بازار ثانویه عرضه هاي اولیه سهام براساس شاخص بازار در بورس اوراق بهادار تهران از سال ۱۳۹۴-۱۳۸۹(Article-A-11-9899-3)
- تحليل رابطه سرمايه اجتماعي با افزايش بهره وري واحدهاي صنفي منتخب(Article-A-11-9899-4)
- بررسی موانع استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت درکارخانه نیشکرهفت تپه(Article-A-11-9899-5)
- بررسی موانع استقرار سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) در بانک رفاه استان سیستان و بلوچستان(Article-A-11-9899-6)
- اولویتبندی عوامل شکست پروژههای مهندسی مجددفرآیند(BPR) باتکنیک تصمیمگیری چند معیاره AHP (مطالعه موردی: وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات)(Article-A-11-9899-7)
- رهبری برای پیاده سازی طرح استراتژیک یک سازمان(مورد مطالعاتی صنف پرستاری)(Article-A-10-9899-1)
- نقش مدیریت دانش در پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت منابع سازمانی و خلق ارزش برای مشتری و سازمان(Article-A-10-9899-2)
- بررسی تاثیر ترس و اعتماد به نفس در اختاپوسی شدن مدیر(Article-A-10-9899-3)
- نقش اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال برند(Article-A-10-9899-4)
- بررسی نقش تحقیق و توسعه در ویژگی های کارآفرینی کارکنان شرکت ایران خودرو شهر تهران(Article-A-10-9899-5)
- تبیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازماني در کارکنان توزیع برق شیراز(Article-A-10-9899-6)
- بررسی نقش جهتگیری برند و جایگاهیابی برند بر عملکرد برند در بازارهای بینالملل(Article-A-10-9899-7)
- بررسی کیفیت خدمات ارزی بانکهای ایرانی در دوران تحریم(Article-A-9-9899-1)
- بررسی تاثیر تجربه برند بر نگرش برند، اعتبار برند و ارزش ویژه برند(Article-A-9-9899-2)
- استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد کارمندان آبفای سنندج(Article-A-9-9899-3)
- بررسی عوامل مؤثر بر ناسازگاری ادراکی – شناختی در خرید ناگهانی(Article-A-9-9899-4)
- تاثیر جایزه کالایی و تخفیفات دوره ای قیمت بر رفتار پرداخت مصرف کننده(Article-A-9-9899-5)
- بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و حاشیه سود خالص(Article-A-9-9899-6)
- ریسکپذیری بر قصد گردشگری سلامت با میانجیگری تبلیغات شفاهی و اعتماد به مقصد (مورد مطالعه: گردشگران عراقی)(Article-A-9-9899-7)
- مطالعه رهبری تغییر و ره آوردهای آن در سازمان(Article-A-8-9899-1)
- بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثربخشی بازاریابی(Article-A-8-9899-2)
- سکوت سازمانی(Article-A-8-9899-3)
- تبیین و اولویت بندی میزان ارتباط مراحل چرخه دانش بر کارایی در صنعت روی(Article-A-8-9899-4)
- نقش تمایلات سرمایه گذاران بر بازده داراییها و ویژگیهای شرکت (مطالعه موردی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)(Article-A-8-9899-5)
- بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتري بر عملکرد مالی(بانک سپه شعبات استان مرکزی )(Article-A-8-9899-6)
- ارائه مدل توسعه فعالیتهای کارآفرینانه زنان در حوزه فناوری(Article-A-8-9899-7)
- مارکسیسم و بازاریابی(Article-A-7-9899-1)
- تاثیر مدیریت الکترونیکی روابط با مشتری بر وفاداری و حفظ مشتریان همراه اول(Article-A-7-9899-2)
- تاثیر قابلیت های پویای هوش و تجزیه و تحلیل تجاری بر توانمندسازی عملکرد سازمانی(Article-A-7-9899-3)
- تحلیل نقش کارآفرینی استراتژیک و سرمایهی اجتماعی بر مدیریت زنجیرهی تأمین پایدار و عملکرد سازمانی(Article-A-7-9899-4)
- بررسی تأثیر ویژگیهای فروشگاه و کیفیت خدمات بر دلبستگی مکانی(Article-A-7-9899-5)
- تأثیر شخصی سازی رسانه های اجتماعی بر افزایش وفاداری به برند رامک و کیفیت درک شده(Article-A-7-9899-6)
- شناسایی و رتبه بندی الگوهای بیرونی وبسایت های اینترنتی و تاثیر آن بر درک مصرف کننده با تاکید بر حالات درونی مشتریان(Article-A-7-9899-7)
- تأثیر نیازهای روانشناختی در عملکرد شغلی کارکنان(Article-A-6-9899-1)
- تاثیر حاکمیت شرکتی بر ریسک پذیری در افزایش سهم از بازار(Article-A-6-9899-2)
- نقش واسطه ای سرمایه فکری در رابطه مدیریت استعداد با نوآوری فردی(Article-A-6-9899-3)
- ارزیابی تجربه مشتریان فولاد مبارکه اصفهان(Article-A-6-9899-4)
- بررسی تاثیر وفاداری به نام تجاری در تجارت اجتماعی(Article-A-6-9899-5)
- گونه شناسی شایعه و ارتباط آن با عملکرد شغلی کارکنان(Article-A-6-9899-6)
- بررسي نقش شهر هوشمند در توسعه شهري منطقه اي(Article-A-6-9899-7)
- مطالعه روان شناختی تاثیر سیاستهای آموزشی بهداشتی والدین بر فرزندان(Article-A-5-9899-1)
- بررسی و شناسایی عوامل رشد تفکر خلاقانه و تفکر طراحی در کودکان(Article-A-5-9899-2)
- بررسی میزان رضایتمندی شهروندان گچسارانی از مدیریت شهری (Article-A-5-9899-3)
- چشم انداز سازی مشارکتی در فرایند راهبرد توسعه شهری شهر گچساران تا سال۱۴۰۶(Article-A-5-9899-4)
- بررسی تطبیقی نقش سرمایه اجتماعی در توسعه شهری با استفاده از تکنیک AHP در شهرستان گچساران(Article-A-5-9899-5)
- بررسی فرایند و بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه(Article-A-5-9899-6)
- بررسی تأثیر پیاده سازی استراتژِی های رقابتی پورتر در عملکرد شرکت از دیدگاه مشتریان شرکت گلرنگ(Article-A-5-9899-7)
- بررسي موانع عموميت يافتن استفاده از شبکههای اجتماعي در امور داخلي(Article-A-4-9899-1)
- بررسی تطبیقی فرایند برنامه ریزی سازمانی در قران و ادب فارسی(Article-A-4-9899-2)
- راهکارهای توسعه فرهنگ مطالعه و پژوهش در بین معلمان شهرستان گچساران(Article-A-4-9899-3)
- حسابداری با رویکرد اجتماعی (Article-A-4-9899-4)
- شناسایی تاثیر سرمایه انسانی بر فرآیند کارآفرینی (Article-A-4-9899-5)
- بررسی عوامل بازدارنده توسعه کارآفرینی بانوان با رویکرد اجتماعی(Article-A-4-9899-6)
- بررسی مبانی نظری هوش و نظریه های هوش براساس مدلهای هوش هیجانی(Article-A-4-9899-7)
- بررسی تأثیر عوامل اقتصادی و اجتماعی بر تقاضای بیمه عمر (مطالعه موردی:بیمه ایران)(Article-A-3-9899-1)
- بررسی ارتباط بین دانشگاه و صنعت با رویکرد کارآفرینی دانشگاهی(Article-A-3-9899-2)
- بررسی تاثیر جوسازمانی بر نوآوری در خدمات (مطالعه موردی بانک سینا شعب شهر تهران)(Article-A-3-9899-3)
- بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مصرف کننده در ایران با رویکرد فراتحلیل (Article-A-3-9899-4)
- بررسی تاثیر محرک های دارایی مشتریان بر قصد وفاداری مشتریان بانک ها با در نظر گرفتن متغیر میانجی احساسات(مورد مطالعه: موسسه اعتباری نور)(Article-A-3-9899-5)
- ارزیابی بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل سازمان بهره وری آسیایی(مطالعه موردی: شرکت گاز استان کردستان)(Article-A-3-9899-6)
- تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد آژانسهای گردشگری:نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی(Article-A-3-9899-7)
مقاله های دوره سوم(پاییز-۱۳۹۹):
- افزایش منابع سازمانی با تکیه بر گردش شغلی کارکنان با در نظر گرفتن کیفیت و نوآوری در کار(Article-A-13-9899-1)
- تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی الکترونیکی بر توسعه بازار خودروهای وارداتی در ایران (مورد مطالعه شرکت مدیران خودرو)(Article-A-13-9899-2)
- تقسیم بندی مشتری در تجارت الکترونیک با رویکرد برنامه کاربردی برای مدل کسب و کار نقدی(Article-A-13-9899-3)
- بررسي تأثیر مديريت دانش بر عملكرد كاركنان (مطالعه موردی: پتروشيمي متانول كاوه)(Article-A-13-9899-4)
- بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و سهم بازار(Article-A-13-9899-5)
- فقدان ساختار برنامه ریزی مشارکتی؛ تأثیر مشارکت در برنامه ریزی های شهرداری ها(Article-A-13-9899-6)
- بررسی مولفه های موثر بر استفاده از بانکداری همراه با رویکرد تلفیقی نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری و مدل تایید انتظارات(Article-A-13-9899-7)
- بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی کارکنان(مورد مطالعه: پتروشیمیایی تخت جمشید پارس عسلویه)(Article-A-13-9899-8)
- بررسی تأثیر ابعاد مزیت رقابتی بر وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: صنایع غذایی ب.آ شیراز)(Article-A-13-9899-9)
- شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر در انتخاب برند در صنعت لوازم خانگی و صوتی تصویری، از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی، بورس لوازم خانگی و صوتی تصویری تبریز)(Article-A-13-9899-10)
- بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر بهرهوری نیروی انسانی در شهرداری اصفهان(Article-A-13-9899-11)
- بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر ميزان تعهد سازماني كاركنان شهرداری تهران(Article-A-13-9899-12)
- میزان تأثیر اجرای استراتژی بازاریابی اجتماعی برجذب مشتری(مطالعه موردی: شرکت سن ایچ)(Article-A-13-9899-13)
مقاله های دوره چهارم( زمستان۱۳۹۹)
- بررسی عوامل مؤثر برافزایش اثربخشی آموزش ضمن خدمت کارکنان(مورد مطالعه: معلمان شهر مهر)(Article-A-14-9899-1)
- کیفیت و انعطاف پذیری در مدیریت زنجیرهی تأمین و انتخاب شاخصهای آن(Article-A-14-9899-2)
- بررسی نقش رفتار سازمانی بر اثر بخشی رسانه های جمعی(Article-A-14-9899-3)
- طراحی الگوی تاب آوری زنجیره تامین در صنعت خرده فروشی(Article-A-14-9899-4)
- نقش تعهد سازمانی در اثر بخشی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه تهران)(Article-A-14-9899-5)
- ابزار سنجش و مدیریت داراییهای نامشهود(Article-A-14-9899-6)
- طراحی الگوی هوشمندسازی مدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایران بر پایه هوش تجاری(Article-A-14-9899-7)
- بکارگیری هوش تجاری در ارائه الگویی جهت هوشمندسازی مدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایران(Article-A-14-9899-8)
- مدیریت پروژههای زیرساختی در سازمانها و شرکتهای عمرانی جهت کاهش تأخیرات بلندمدت(Article-A-14-9899-9)
- استقرار سازمان یاد دهنده مولفه ای اثر گذار بر چابکی سازمان و بهبود عملکرد سازمان(Article-A-14-9899-10)
- نقش استراتژی های منابع انسانی بربهبود توانمندسازی شغلی کارکنان و ایجاد عزت نفس در کارکنان(Article-A-14-9899-11)
- واكاوي عوامل موثر بر دورکاری منابع انسانی مبتني برتکنیک فراتركيب(Article-A-14-9899-12)
- شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت فرآیندهای سازمان در سامانه ۱۸۸۸(مورد مطالعه شهرداری منطقه ۴)(Article-A-14-9899-14)
- بررسی تاثیر بازارگرایی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد صادرات(مورد مطالعه :شرکت های کوچک و متوسط فعال در عرصه صادرات بین المللی )(Article-A-14-9899-15)
- بررسی حسابداری از دیدگاه فن وهنر(Article-A-14-9899-16)
- مهندسي ارزش مفاهيم، نظريه ها، تنگناها، چالشها(Article-A-14-9899-17)
- طراحی سیستم مدیریت استعداد و نقش آن در جانشین پروری مدیران(Article-A-14-9899-18)
- بررسی سبک رهبری و فرهنگ سازمانی بر کارکرد سازمان یادگیرنده(Article-A-14-9899-19)
- سنجش تاثیر تبلیغات اینترنتی در معرفی کسب و کارهای اینترنتی(مطالعه موردی: وب سایت مهارت آموزی و آموزش آنلاین دیجی منیجر)(Article-A-14-9899-21)
- سنجش تاثیر استراتژی هوشمندانه برای مدیریت تیم فروش در بازاریابی صنعتی در زمان کرونا(مطالعه موردی: مجموعه تخفیف گو)(Article-A-14-9899-22)
- بررسی اثر سرمایه گذاران نهادی برروی نقدینگی بازار سهام در بورس اوراق بهادار تهران(Article-A-14-9899-23)
- استراتژیهای مشارکتی بازاریابی صنعتي(B2B)درشرايط بحران همه گیري بيماري COVID 19(رقابت همكارانه:مفاهيم و توصیهها)(Article-A-14-9899-24)
- تأثیر محرک های مشتری و هزینه بر مدیریت زنجیره تأمین سبز و عملکرد محیطی شرکتهای فعال در صنعت فولاد استان گیلان(Article-A-14-9899-25)
- بازاریابی حلال:چالش ها و راه کارها(Article-A-14-9899-26)
- نقش قابلیت های مدیریت ریسک در رابطه میان نوآوری در زنجیره تأمین و کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه:شرکت های مستقر در شهرک صنعتی رشت)(Article-A-14-9899-27)
- پاسخ های بازاریابی کسب و کار به بحران COVID-19: چشم انداز فرآیند تجارت(Article-A-14-9899-28)
- تحلیل موانعاجرای سیستم بازسازی در صنایع قطعه سازی خودرو ایران با استفاده از تکنیک دیمتل فازی(Article-A-14-9899-29)نقش تجارت اجتماعی درمعاملات الکترونیکی(Article-A-14-9899-30)
- بررسی نقش کیفیت درک شده و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی رضایت، وفاداری و تعهد(Article-A-14-9899-31)
- طراحی مدل بهره وری دورکاری کارکنان دولت در شرایط کرونایی(Article-A-14-9899-32)
- بررسی تطبیقی عناصر معماری پایدار در دو کشور ایران و امارات در سالهای اخیر (۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰)(Article-A-14-9899-33)
- مطالعه تاثیر بانکداری الکترونیکی بر نیت رفتاری مصرف کنندگان در صنعت بانکداری(Article-A-14-9899-34)
- رابطه غیر خطی توسعه مالی و حاکمیت با در نظر گرفتن نقش رشد اقتصادی در بورس اوراق بهادار(Article-A-14-9899-35)
- ارزیابی عملکرد هیئت مدیره شرکتهای تولیدی بورس اورق بهادار با رویکرد ترکیبیکارت امتیازي متوازن و روشهاي تصميم گيري چندشاخصه(Article-A-14-9899-36)
- ارائه مدل عملیاتی مؤثر برجذب سرمایه گذار(Article-A-14-9899-37)
- شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پايداري مشاغل ايجاد شده توسط كارآفرينان در صندوق كار آفريني اميد استان گيلان با تأكيد بر نقش بيمه(Article-A-14-9899-38)
- ارائه مدل بهره وری ابعاد زنجیره تامین پایدار در صنعت خودروسازی(Article-A-14-9899-39)
- رابطه غیر خطی بین رشد اقتصادی و تفاوت های ظریف جهانی سازی با طبقه بندی درآمد:نقش های توسعه مالی و حاکمیت(Article-A-14-9899-40)
- بررسی نتایج حمایت های مالی دولت بر عملکرد و موفقیت شرکتهای پارک علم و فناوری زاهدان(Article-A-14-9899-41)
- بررسی تأثیر عناصربنیادی مدیریت دانش بر کارایی امور مالی شهرداری شهر زاهدان(Article-A-14-9899-42)
- تأثیر توانایی مدیران بر رابطه بین کیفیت گزارشگری مالی، کارایی سرمایه گذاری و ریسک سقوط آتی قیمت سهام(Article-A-14-9899-43)
- رابطه بین اهرم مالی شرکتها و سود خالص عملیاتی(Article-A-14-9899-44)
- رابطه بین میزان نسبت جاری شرکت با سود خالص عملیاتی شرکتهای تولیدی(Article-A-14-9899-45)
- بررسی اعتماد به نفس بیش از حد مديریتی در انتخاب تامین مالی بلندمدت(Article-A-14-9899-46)
- ارتباط بین ساختار سرمایه با ارزش افزوده نقدی(Article-A-14-9899-47)
- بررسی تأثیر توانمندسازي كاركنان بر عملكرد بازاريابي در شعب فعال بیمهای زنجان در حوزه بيمه تكميلي درمانی با در نظر گرفتن متغیر میانجی محرکهای انگیزشی(Article-A-14-9899-48)
- ﺗﺒﯿﯿﻦ مدلهای ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ قیمت گذاری دارایی در پیش بینی بازده مورد انتظارسهام(Article-A-14-9899-49)
- چالشها و راهکارهای حقوق مالکیت فکری در کتابخانههای دیجیتال(Article-A-14-9899-50)]
- تأثیر گرایش کارافرینانه، سرمایه های ساختاری و انسانی بر عملکرد شرکتهای کارآفرین با میانجی متغیر نوآوری کارکنان(Article-A-14-9899-51)
- شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از بانکداری اینترنتی و همراه بانک در بانک ملت زاهدان(Article-A-14-9899-52)
- بررسی تاثیر هیات مدیره، مالکیت نهادی و شدت سرمایه بر شکاف مالیاتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(Article-A-14-9899-53)
- تعیین تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و بهبود الکترونیک بر وفاداری مشتریان مطالعه در بین مشتریان بانک ملی استان آذربایجان شرقی(Article-A-14-9899-54)
- تاثیر بازاریابی نوآورانه بر وفاداری به برند با نقش واسطه ای رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان برند اپل)(Article-A-14-9899-55)
- ارائه الگوریتم جدید برای سری متوالی به منظور فشرده سازی آنها در فرآیند اکتشاف داده ها(Article-A-14-9899-56)
- رویکرد داده کاوی برای برنامهریزی فرآیند مبتنی بر دانش(Article-A-14-9899-57)
- ارائه الگوریتم جدید برای دنباله های ترتیبی جهت فشرده سازی آنها در فرآیند کاوش(Article-A-14-9899-58)
- تاثیر بازاریابی الکترونیکی، ریسک ادراک شده و ارزش ادراک شده مشتری از خرید اینترنتی بر گرایش به خرید آنلاین(مورد مطالعه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد)(Article-A-14-9899-59)