کلیه شماره های مجله

یکی از شماره مقالات را برای مشاهده انتخاب کنید:

1مقاله های دوره اول ( بهار -1399)
  • نقش اقتصاد مقاومتی در ارتقاء بهره­ وری و کارآفرینی، تولید داخلی و اشتغال( Article-A-1-9899-2)
  • ارائه الگویی برای تعیین عوامل تاثیرگذار بر جذب سرمایه گذاری در مناطق تجاری-خارجی(Article-A-1-9899-4)
  • شناسایی تاکتیک ها و تکنیک های استراتژی زیان هراسی(Article-A-1-9899-5)
  • خدمات اجتماعی و مدیریت منابع انسانی(Article-A-1-9899-6)
  • بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی وکارآفرینی سازمانی(Article-A-1-9899-7)
  • بررسی تأثیر رفتار حمایتی مدیران بر تصمیم‌گیری مشارکتی با نقش میانجی­گری وجدان کاری در سازمان‌های ورزشی(Article-A-1-9899-8)
  • بررسی اجمالی تامین منابع و بودجه اقدامات بشردوستانه و رویکرد های آن (Article-A-1-9899-9)
  • تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بین المللی اقتصاد در گروه خودروسازی ایران خودرو(Article-A-2-9899-1)
  • سرمایه فکری(Article-A-2-9899-2)
  • نقش سرمایه اجتماعی در ترویج دورکاری(Article-A-2-9899-3)
  • نقش آموزش بر بهره وری نیروی انسانی(Article-A-2-9899-4)
  • بررسی عوامل تاثیر گذار بر بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ها(Article-A-2-9899-5)
  • تحلیل نقدهای وارده بر تئوری عاملیت(در بستر مدیریت دولتی )(Article-A-2-9899-6)
  • تاثیر رضایت شغلی بر عملکرد سازمانی(Article-A-2-9899-7)
  • بررسی تأثیر به‌کارگیری مدل رفتاری DISC بر افزایش بهره‌وری منابع انسانی(Article-A-2-9899-8)
  • 2مقاله های دوره دوم( تابستان-1399)
  • بررسی تأثیر عوامل اقتصادی و اجتماعی بر تقاضای بیمه عمر (مطالعه موردی : بیمه ایران)(Article-A-3-9899-1)
  • بررسی ارتباط بین دانشگاه و صنعت با رویکرد کارآفرینی دانشگاهی (Article-A-3-9899-2)
  • بررسی تاثیر جوسازمانی بر نوآوری در خدمات (Article-A-3-9899-3)
  • بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مصرف کننده در ایران با رویکرد فراتحلیل (Article-A-3-9899-4)
  • بررسی تاثیر محرک های دارایی مشتریان بر قصد وفاداری مشتریان بانک ها با در نظر گرفتن متغیر میانجی احساسات(مورد مطالعه: موسسه اعتباری نور) (Article-A-3-9899-5)
  • ارزیابی بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل سازمان بهره وری آسیایی (مطالعه موردی: شرکت گاز استان کردستان) (Article-A-3-9899-6)
  • تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد آژانسهای گردشگری: نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی(Article-A-3-9899-7)
  • بررسي موانع عموميت يافتن استفاده از شبکه‌های اجتماعي(تلگرام) در امور داخلي(Article-A-4-9899-1)
  • بررسی تطبیقی فرایند برنامه ریزی سازمانی در قران و ادب فارسی(Article-A-4-9899-2)
  • راهکارهای توسعه فرهنگ مطالعه و پژوهش در بین معلمان شهرستان گچساران(Article-A-4-9899-3)
  • حسابداری با رویکرد اجتماعی(Article-A-4-9899-4)
  • شناسایی تاثیر سرمایه انسانی بر فرآیند کارآفرینی(Article-A-4-9899-5)
  • بررسی عوامل بازدارنده توسعه کارآفرینی بانوان با رویکرد اجتماعی(Article-A-4-9899-6)
  • مطالعه روان شناختی تاثیر سیاستهای آموزشی بهداشتی والدین بر فرزندان(Article-A-5-9899-1)
  • بررسی و شناسایی عوامل رشد تفکر خلاقانه و تفکر طراحی در کودکان(Article-A-5-9899-2)
  • بررسی میزان رضایتمندی شهروندان گچسارانی از مدیریت شهری (Article-A-5-9899-3)
  • چشم¬انداز سازی مشارکتی در فرایند راهبرد توسعه شهری شهر گچساران تا سال 1406 (Article-A-5-9899-4)
  • بررسی تطبیقی نقش سرمایه اجتماعی در توسعه شهری با استفاده از تکنیک AHP در شهرستان گچساران (Article-A-5-9899-5)
  • بررسی فرایند و بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه(Article-A-5-9899-6)
  • بررسی تأثیر پیاده سازی استراتژِی های رقابتی پورتر در عملکرد شرکت از دیدگاه مشتریان شرکت گلرنگ(Article-A-5-9899-7)
  • تأثیر نیازهای روان‌شناختی در عملکرد شغلی کارکنان(Article-A-6-9899-1)
  • تاثیر حاکمیت شرکتی بر ریسک پذیری در افزایش سهم از بازار (Article-A-6-9899-2)
  • نقش واسطه ای سرمایه فکری در رابطه مدیریت استعداد  با نوآوری فردی(Article-A-6-9899-3)
  • ارزیابی تجربه مشتریان فولاد مبارکه اصفهان(Article-A-6-9899-4)
  • بررسی تاثیر وفاداری به نام تجاری در تجارت اجتماعی(Article-A-6-9899-5)
  • گونه شناسی شایعه و ارتباط آن با عملکرد شغلی کارکنان(Article-A-6-9899-6)
  • بررسي نقش شهر هوشمند در توسعه شهري منطقه اي(Article-A-6-9899-7)
  • مارکسیسم و بازاریابی(Article-A-7-9899-1)
  • تاثیر مدیریت الکترونیکی روابط با مشتری بر وفاداری و حفظ مشتریان همراه اول(Article-A-7-9899-2)
  • تاثیر قابلیت های پویای هوش و تجزیه و تحلیل تجاری بر توانمندسازی عملکرد سازمانی(Article-A-7-9899-3)
  • تحلیل نقش کارآفرینی استراتژیک و سرمایه­ی اجتماعی بر مدیریت زنجیره­ی تأمین پایدار و عملکرد سازمانی(Article-A-7-9899-4)
  • بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه و کیفیت خدمات بر دلبستگی مکانی(Article-A-7-9899-5)
  • تأثیر شخصی ­سازی رسانه­ های اجتماعی بر افزایش وفاداری به برند رامک و کیفیت درک شده(Article-A-7-9899-6)
  • شناسایی و رتبه بندی الگوهای بیرونی وبسایت های اینترنتی و تاثیر آن بر درک مصرف کننده با تاکید بر حالات درونی مشتریان(Article-A-7-9899-7)
  • مطالعه رهبری تغییر و ره آوردهای آن در سازمان(Article-A-8-9899-1)
  • بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثربخشی بازاریابی(Article-A-8-9899-2)
  • سکوت سازمانی(Article-A-8-9899-3)
  • تبیین و اولویت بندی میزان ارتباط مراحل چرخه دانش بر کارایی در صنعت روی(Article-A-8-9899-4)
  • نقش تمایلات سرمایه گذاران بر بازده دارایی‌ها و ویژگی‌های شرکت (مطالعه موردی شرکت‌های خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)(Article-A-8-9899-5)
  • بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتري بر عملکرد مالی(بانک سپه شعبات استان مرکزی )(Article-A-8-9899-6)
  • ارائه مدل توسعه فعالیت­های کارآفرینانه زنان در حوزه فناوری((Article-A-8-9899-7)
  • بررسی کیفیت خدمات ارزی بانک‌های ایرانی در دوران تحریم((Article-A-9-9899-1)
  • بررسی تاثیر تجربه برند بر نگرش برند، اعتبار برند و ارزش ویژه برند((Article-A-9-9899-2)
  • استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد کارمندان آبفای سنندج((Article-A-9-9899-3)
  • بررسی عوامل مؤثر بر ناسازگاری ادراکی – شناختی در خرید ناگهانی((Article-A-9-9899-4)
  • تاثیر جایزه کالایی و تخفیفات دوره ای قیمت بر رفتار پرداخت مصرف کننده((Article-A-9-9899-5)
  • بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و حاشیه سود خالص((Article-A-9-9899-6)
  • ریسک‌پذیری بر قصد گردشگری سلامت با میانجی‌گری تبلیغات شفاهی و اعتماد به مقصد (مورد مطالعه: گردشگران عراقی)((Article-A-9-9899-7)
  • رهبری برای پیاده سازی طرح استراتژیک یک سازمان(مورد مطالعاتی صنف پرستاری)((Article-A-10-9899-1)
  • نقش مدیریت دانش در پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت منابع سازمانی و خلق ارزش برای مشتری و سازمان((Article-A-10-9899-2)
  • بررسی تاثیر ترس و اعتماد به نفس در اختاپوسی شدن مدیر((Article-A-10-9899-3)
  • نقش اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال برند((Article-A-10-9899-4)
  • بررسی نقش تحقیق و توسعه در ویژگی های کارآفرینی کارکنان شرکت ایران خودرو شهر تهران(Article-A-10-9899-5)
  • تبیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازماني در کارکنان توزیع برق شیراز(Article-A-10-9899-6)
  • بررسی نقش جهت‌گیری برند و جایگاه‌یابی برند بر عملکرد برند در بازارهای بین‌الملل(Article-A-10-9899-7)
  • تاثیر تکنیک های خود انگیزشی برخودکارآمدی کارکنان در حال تحصیل سازمان ثبت اسناد و املاک(مطالعه موردی:استان مازندران)(Article-A-11-9899-1)
  • مطالعه رابطه بين متغيرهای كلان اقتصادی و بازده سهام با توجه به اندازه شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(Article-A-11-9899-2)
  • بررسی بازده بازار ثانویه عرضه هاي اولیه سهام براساس شاخص بازار در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1394-1389(Article-A-11-9899-3)
  • تحليل رابطه سرمايه اجتماعي با افزايش بهره وري واحدهاي صنفي منتخب(Article-A-11-9899-4)
  • بررسی موانع استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت درکارخانه نیشکرهفت تپه(Article-A-11-9899-5)
  • بررسی موانع استقرار سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) در بانک رفاه استان سیستان و بلوچستان(Article-A-11-9899-6)
  • اولویت‌بندی عوامل شکست پروژه‌های مهندسی مجددفرآیند(BPR)  باتکنیک تصمیم‌گیری چند معیاره AHP (مطالعه موردی: وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات)(Article-A-11-9899-7)
  • تدوین استراتژیهای توسعه منابع انسانی در امور مالیاتی شهر و استان تهران(Article-A-12-9899-1)
  • شناسایی عوامل موثر بر طراحی داشبورد بازاریابی(مورد مطالعه صنایع غذایی)(Article-A-12-9899-2)
  • مدل‌سازی خرید مد آنلاین:ارزیابی مبتنی بر خرید حرفه‌ای مد آنلاین(Article-A-12-9899-3)
  • تأثیر معنویت درمحیط کار بر رفتار طرفدار محیط زیست با استفاده از مدل میلیمن(Article-A-12-9899-4)
  • تأثیر فناوری اطلاعات برچابکی با استفاده از روش فازی(به انضمام مطالعه موردی)(Article-A-12-9899-5)
  • بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی برند و دانش برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن تبلیغات کلامی(Article-A-12-9899-6)
  • 3مقاله های دوره سوم(پاییز-1399)

    مقاله های دوره اول (بهار-۱۳۹۹):

    1.  تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بین المللی اقتصاد (Article-A-2-9899-1)
    2.  سرمایه فکری(Article-A-2-9899-2)
    3.  نقش سرمایه اجتماعی در ترویج دورکاری(Article-A-2-9899-3)
    4. نقش آموزش بر بهره وری نیروی انسانی(Article-A-2-9899-4)
    5. بررسی عوامل تاثیر گذار بر بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ها(Article-A-2-9899-5)
    6.  تحلیل نقدهای وارده بر تئوری عاملیت(در بستر مدیریت دولتی)(Article-A-2-9899-6)
    7.  تاثیر رضایت شغلی بر عملکرد سازمانی (Article-A-2-9899-7)
    8.  بررسی تأثیر به‌کارگیری مدل رفتاری DISC بر افزایش بهره‌وری منابع انسانی(Article-A-2-9899-8)
    9. بررسی کاربرد اینستاگرام در افزایش فروش محصولات تولیدی( Article-A-1-9899-1)
    10. نقش اقتصاد مقاومتی در ارتقاء بهره­ وری و کارآفرینی، تولید داخلی ( Article-A-1-9899-2)
    11.  ارائه الگویی برای تعیین عوامل تاثیرگذار بر جذب سرمایه گذاری در مناطق تجاری-خارجی(Article-A-1-9899-4)
    12.  شناسایی تاکتیک ها و تکنیک های استراتژی زیان هراسی(Article-A-1-9899-5)
    13.  خدمات اجتماعی و مدیریت منابع انسانی(Article-A-1-9899-6)
    14.  بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی وکارآفرینی سازمانی(Article-A-1-9899-7)
    15.  بررسی تأثیر رفتار حمایتی مدیران بر تصمیم‌گیری مشارکتی  (Article-A-1-9899-8)
    16. بررسی اجمالی تامین منابع و بودجه اقدامات بشردوستانه و رویکرد های آن (Article-A-1-9899-9)

    مقاله های دوره دوم(تابستان-۱۳۹۹):

    1. تدوین استراتژیهای توسعه منابع انسانی در امور مالیاتی شهر و استان تهران(Article-A-12-9899-1)
    2. شناسایی عوامل موثر بر طراحی داشبورد بازاریابی(مورد مطالعه صنایع غذایی)(Article-A-12-9899-2)
    3. مدل‌سازی خرید مد آنلاین:ارزیابی مبتنی بر خرید حرفه‌ای مد آنلاین(Article-A-12-9899-3)
    4. تأثیر معنویت درمحیط کار بر رفتار طرفدار محیط زیست با استفاده از مدل میلیمن(Article-A-12-9899-4)
    5. تأثیر فناوری اطلاعات برچابکی با استفاده از روش فازی(به انضمام مطالعه موردی)(Article-A-12-9899-5)
    6. بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی برند و دانش برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن تبلیغات کلامی(Article-A-12-9899-6)
    7. تاثیر تکنیک های خود انگیزشی برخودکارآمدی کارکنان در حال تحصیل سازمان ثبت اسناد و املاک(مطالعه موردی:استان مازندران)(Article-A-11-9899-1)
    8. مطالعه رابطه بين متغيرهای كلان اقتصادی و بازده سهام با توجه به اندازه شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(Article-A-11-9899-2)
    9. بررسی بازده بازار ثانویه عرضه هاي اولیه سهام براساس شاخص بازار در بورس اوراق بهادار تهران از سال ۱۳۹۴-۱۳۸۹(Article-A-11-9899-3)
    10. تحليل رابطه سرمايه اجتماعي با افزايش بهره وري واحدهاي صنفي منتخب(Article-A-11-9899-4)
    11. بررسی موانع استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت درکارخانه نیشکرهفت تپه(Article-A-11-9899-5)
    12. بررسی موانع استقرار سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) در بانک رفاه استان سیستان و بلوچستان(Article-A-11-9899-6)
    13. اولویت‌بندی عوامل شکست پروژه‌های مهندسی مجددفرآیند(BPR)  باتکنیک تصمیم‌گیری چند معیاره AHP (مطالعه موردی: وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات)(Article-A-11-9899-7)
    14. رهبری برای پیاده سازی طرح استراتژیک یک سازمان(مورد مطالعاتی صنف پرستاری)(Article-A-10-9899-1)
    15. نقش مدیریت دانش در پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت منابع سازمانی و خلق ارزش برای مشتری و سازمان(Article-A-10-9899-2)
    16. بررسی تاثیر ترس و اعتماد به نفس در اختاپوسی شدن مدیر(Article-A-10-9899-3)
    17. نقش اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال برند(Article-A-10-9899-4)
    18. بررسی نقش تحقیق و توسعه در ویژگی های کارآفرینی کارکنان شرکت ایران خودرو شهر تهران(Article-A-10-9899-5)
    19. تبیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازماني در کارکنان توزیع برق شیراز(Article-A-10-9899-6)
    20. بررسی نقش جهت‌گیری برند و جایگاه‌یابی برند بر عملکرد برند در بازارهای بین‌الملل(Article-A-10-9899-7)
    21. بررسی کیفیت خدمات ارزی بانک‌های ایرانی در دوران تحریم(Article-A-9-9899-1)
    22. بررسی تاثیر تجربه برند بر نگرش برند، اعتبار برند و ارزش ویژه برند(Article-A-9-9899-2)
    23. استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد کارمندان آبفای سنندج(Article-A-9-9899-3)
    24. بررسی عوامل مؤثر بر ناسازگاری ادراکی – شناختی در خرید ناگهانی(Article-A-9-9899-4)
    25. تاثیر جایزه کالایی و تخفیفات دوره ای قیمت بر رفتار پرداخت مصرف کننده(Article-A-9-9899-5)
    26. بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و حاشیه سود خالص(Article-A-9-9899-6)
    27. ریسک‌پذیری بر قصد گردشگری سلامت با میانجی‌گری تبلیغات شفاهی و اعتماد به مقصد (مورد مطالعه: گردشگران عراقی)(Article-A-9-9899-7)
    28. مطالعه رهبری تغییر و ره آوردهای آن در سازمان(Article-A-8-9899-1)
    29. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثربخشی بازاریابی(Article-A-8-9899-2)
    30. سکوت سازمانی(Article-A-8-9899-3)
    31. تبیین و اولویت بندی میزان ارتباط مراحل چرخه دانش بر کارایی در صنعت روی(Article-A-8-9899-4)
    32. نقش تمایلات سرمایه گذاران بر بازده دارایی‌ها و ویژگی‌های شرکت (مطالعه موردی شرکت‌های خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)(Article-A-8-9899-5)
    33. بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتري بر عملکرد مالی(بانک سپه شعبات استان مرکزی )(Article-A-8-9899-6)
    34. ارائه مدل توسعه فعالیت­های کارآفرینانه زنان در حوزه فناوری(Article-A-8-9899-7)
    35. مارکسیسم و بازاریابی(Article-A-7-9899-1)
    36. تاثیر مدیریت الکترونیکی روابط با مشتری بر وفاداری و حفظ مشتریان همراه اول(Article-A-7-9899-2)
    37. تاثیر قابلیت های پویای هوش و تجزیه و تحلیل تجاری بر توانمندسازی عملکرد سازمانی(Article-A-7-9899-3)
    38. تحلیل نقش کارآفرینی استراتژیک و سرمایه­ی اجتماعی بر مدیریت زنجیره­ی تأمین پایدار و عملکرد سازمانی(Article-A-7-9899-4)
    39. بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه و کیفیت خدمات بر دلبستگی مکانی(Article-A-7-9899-5)
    40. تأثیر شخصی ­سازی رسانه­ های اجتماعی بر افزایش وفاداری به برند رامک و کیفیت درک شده(Article-A-7-9899-6)
    41. شناسایی و رتبه بندی الگوهای بیرونی وبسایت های اینترنتی و تاثیر آن بر درک مصرف کننده با تاکید بر حالات درونی مشتریان(Article-A-7-9899-7)
    42. تأثیر نیازهای روان‌شناختی در عملکرد شغلی کارکنان(Article-A-6-9899-1)
    43. تاثیر حاکمیت شرکتی بر ریسک پذیری در افزایش سهم از بازار(Article-A-6-9899-2)
    44. نقش واسطه ای سرمایه فکری در رابطه مدیریت استعداد  با نوآوری فردی(Article-A-6-9899-3)
    45. ارزیابی تجربه مشتریان فولاد مبارکه اصفهان(Article-A-6-9899-4)
    46. بررسی تاثیر وفاداری به نام تجاری در تجارت اجتماعی(Article-A-6-9899-5)
    47. گونه شناسی شایعه و ارتباط آن با عملکرد شغلی کارکنان(Article-A-6-9899-6)
    48. بررسي نقش شهر هوشمند در توسعه شهري منطقه اي(Article-A-6-9899-7)
    49. مطالعه روان شناختی تاثیر سیاستهای آموزشی بهداشتی والدین بر فرزندان(Article-A-5-9899-1)
    50. بررسی و شناسایی عوامل رشد تفکر خلاقانه و تفکر طراحی در کودکان(Article-A-5-9899-2)
    51. بررسی میزان رضایتمندی شهروندان گچسارانی از مدیریت شهری  (Article-A-5-9899-3)
    52. چشم ­انداز سازی مشارکتی در فرایند راهبرد توسعه شهری شهر گچساران تا سال۱۴۰۶(Article-A-5-9899-4)
    53. بررسی تطبیقی نقش سرمایه اجتماعی در توسعه شهری با استفاده از تکنیک AHP در شهرستان گچساران(Article-A-5-9899-5)
    54.  بررسی فرایند و بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه(Article-A-5-9899-6)
    55.   بررسی تأثیر پیاده سازی استراتژِی های رقابتی پورتر در عملکرد شرکت از دیدگاه مشتریان شرکت گلرنگ(Article-A-5-9899-7)
    56. بررسي موانع عموميت يافتن استفاده از شبکه‌های اجتماعي در امور داخلي(Article-A-4-9899-1)
    57. بررسی تطبیقی فرایند برنامه ریزی سازمانی در قران و ادب فارسی(Article-A-4-9899-2)
    58. راهکارهای توسعه فرهنگ مطالعه و پژوهش در بین معلمان شهرستان گچساران(Article-A-4-9899-3)
    59.  حسابداری با رویکرد اجتماعی (Article-A-4-9899-4)
    60. شناسایی تاثیر سرمایه انسانی بر فرآیند کارآفرینی (Article-A-4-9899-5)
    61. بررسی عوامل بازدارنده توسعه کارآفرینی بانوان با رویکرد اجتماعی(Article-A-4-9899-6)
    62. بررسی مبانی نظری هوش و نظریه­ های هوش براساس مدل­های هوش هیجانی(Article-A-4-9899-7)
    63. بررسی تأثیر عوامل اقتصادی و اجتماعی بر تقاضای بیمه عمر (مطالعه موردی:بیمه ایران)(Article-A-3-9899-1)
    64.  بررسی ارتباط بین دانشگاه و صنعت با رویکرد کارآفرینی دانشگاهی(Article-A-3-9899-2)
    65. بررسی تاثیر جوسازمانی بر نوآوری در خدمات (مطالعه موردی بانک سینا شعب شهر تهران)(Article-A-3-9899-3)
    66. بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه­ مند بر وفاداری مصرف کننده در ایران با رویکرد فراتحلیل (Article-A-3-9899-4)
    67. بررسی تاثیر محرک های دارایی مشتریان بر قصد وفاداری مشتریان بانک ها با در نظر گرفتن متغیر میانجی احساسات(مورد مطالعه: موسسه اعتباری نور)(Article-A-3-9899-5)
    68. ارزیابی بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل سازمان بهره وری آسیایی(مطالعه موردی: شرکت گاز استان کردستان)(Article-A-3-9899-6)
    69. تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد آژانس­های گردشگری:نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی(Article-A-3-9899-7)

     

    مقاله های دوره سوم(پاییز-۱۳۹۹):

    1. افزایش منابع سازمانی با تکیه بر گردش شغلی کارکنان با در نظر گرفتن کیفیت و نوآوری در کار(Article-A-13-9899-1)
    2. تأثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی الکترونیکی بر توسعه بازار خودروهای وارداتی در ایران (مورد مطالعه شرکت مدیران خودرو)(Article-A-13-9899-2)
    3. تقسیم بندی مشتری در تجارت الکترونیک با رویکرد برنامه کاربردی برای مدل کسب و کار نقدی(Article-A-13-9899-3)
    4. بررسي تأثیر مديريت دانش بر عملكرد كاركنان (مطالعه موردی: پتروشيمي متانول كاوه)(Article-A-13-9899-4)
    5. بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و سهم بازار(Article-A-13-9899-5)
    6. فقدان ساختار برنامه ریزی مشارکتی؛ تأثیر مشارکت در برنامه ریزی های شهرداری ها(Article-A-13-9899-6)
    7. بررسی مولفه های موثر بر استفاده از بانکداری همراه با رویکرد تلفیقی نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری و مدل تایید انتظارات(Article-A-13-9899-7)
    8. بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی کارکنان(مورد مطالعه: پتروشیمیایی تخت جمشید پارس عسلویه)(Article-A-13-9899-8)
    9. بررسی تأثیر ابعاد مزیت رقابتی بر وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: صنایع غذایی ب.آ شیراز)(Article-A-13-9899-9)
    10. شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر در انتخاب برند در صنعت لوازم خانگی و صوتی تصویری، از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی، بورس لوازم خانگی و صوتی تصویری تبریز)(Article-A-13-9899-10)
    11. بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر  بهره‌وری نیروی انسانی در شهرداری اصفهان(Article-A-13-9899-11)
    12. بررسی تاثیر عوامل مؤثر بر ميزان تعهد سازماني كاركنان شهرداری تهران(Article-A-13-9899-12)
    13. میزان تأثیر اجرای استراتژی بازاریابی اجتماعی برجذب مشتری(مطالعه موردی: شرکت سن ایچ)(Article-A-13-9899-13)

    مقاله های دوره چهارم( زمستان۱۳۹۹) 

    1. بررسی عوامل مؤثر برافزایش اثربخشی آموزش ضمن خدمت کارکنان(مورد مطالعه: معلمان شهر مهر)(Article-A-14-9899-1)
    2. کیفیت و انعطاف پذیری در مدیریت زنجیره‌ی تأمین و انتخاب شاخص‌های آن(Article-A-14-9899-2)
    3. بررسی نقش  رفتار سازمانی بر اثر بخشی رسانه های جمعی(Article-A-14-9899-3)
    4. طراحی الگوی تاب آوری زنجیره تامین در صنعت خرده فروشی(Article-A-14-9899-4)
    5. نقش تعهد سازمانی در اثر بخشی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه تهران)(Article-A-14-9899-5)
    6. ابزار سنجش و مدیریت دارایی‌های نامشهود(Article-A-14-9899-6)
    7. طراحی الگوی هوشمندسازی مدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایران بر پایه هوش تجاری(Article-A-14-9899-7)
    8. بکارگیری هوش تجاری در ارائه الگویی جهت هوشمندسازی مدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایران(Article-A-14-9899-8)
    9. مدیریت پروژه‌های زیرساختی در سازمان‌ها و شرکت‌های عمرانی جهت کاهش تأخیرات بلندمدت(Article-A-14-9899-9)
    10. استقرار سازمان یاد دهنده مولفه ای اثر گذار  بر چابکی سازمان و بهبود عملکرد سازمان(Article-A-14-9899-10)
    11.  نقش استراتژی های منابع انسانی بربهبود توانمندسازی شغلی کارکنان و ایجاد عزت نفس در کارکنان(Article-A-14-9899-11)
    12. واكاوي عوامل موثر بر دورکاری منابع انسانی مبتني برتکنیک فراتركيب(Article-A-14-9899-12)
    13. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت فرآیندهای سازمان در سامانه ۱۸۸۸(مورد مطالعه شهرداری منطقه ۴)(Article-A-14-9899-14)
    14. بررسی تاثیر بازارگرایی و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد صادرات(مورد مطالعه :شرکت های کوچک و متوسط فعال در عرصه صادرات بین المللی )(Article-A-14-9899-15)
    15. بررسی حسابداری از دیدگاه فن وهنر(Article-A-14-9899-16)
    16. مهندسي ارزش مفاهيم، نظريه ها، تنگناها، چالشها(Article-A-14-9899-17)
    17. طراحی سیستم مدیریت استعداد و نقش آن در  جانشین پروری مدیران(Article-A-14-9899-18)
    18. بررسی سبک رهبری و فرهنگ سازمانی بر کارکرد سازمان یادگیرنده(Article-A-14-9899-19)
    19. سنجش تاثیر تبلیغات اینترنتی در معرفی کسب و کارهای اینترنتی(مطالعه موردی: وب سایت مهارت آموزی و آموزش آنلاین دیجی منیجر)(Article-A-14-9899-21)
    20. سنجش تاثیر استراتژی هوشمندانه برای مدیریت تیم فروش در بازاریابی صنعتی در زمان کرونا(مطالعه موردی: مجموعه تخفیف گو)(Article-A-14-9899-22)
    21. بررسی اثر سرمایه گذاران نهادی برروی نقدینگی بازار سهام در بورس اوراق بهادار تهران(Article-A-14-9899-23)
    22. استراتژی‌های مشارکتی بازاریابی صنعتي(B2B)درشرايط بحران همه گیري بيماري COVID 19(رقابت همكارانه:مفاهيم و توصیه‌ها)(Article-A-14-9899-24)
    23. تأثیر محرک های مشتری و هزینه بر مدیریت زنجیره تأمین سبز و عملکرد محیطی شرکت‌های فعال در صنعت فولاد استان گیلان(Article-A-14-9899-25)
    24. بازاریابی حلال:چالش ها و راه کارها(Article-A-14-9899-26)
    25. نقش قابلیت های مدیریت ریسک در رابطه میان نوآوری در زنجیره تأمین و کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه:شرکت های مستقر در شهرک صنعتی رشت)(Article-A-14-9899-27)
    26. پاسخ های بازاریابی کسب و کار به بحران COVID-19: چشم انداز فرآیند تجارت(Article-A-14-9899-28)
    27. تحلیل موانعاجرای  سیستم بازسازی در صنایع قطعه سازی خودرو ایران با استفاده از تکنیک دیمتل فازی(Article-A-14-9899-29)نقش تجارت اجتماعی درمعاملات الکترونیکی(Article-A-14-9899-30)
    28. بررسی نقش کیفیت درک شده و ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی رضایت، وفاداری و تعهد(Article-A-14-9899-31)
    29. طراحی مدل بهره وری دورکاری کارکنان دولت در شرایط کرونایی(Article-A-14-9899-32)
    30. بررسی تطبیقی عناصر معماری پایدار در دو کشور ایران و امارات در سال‌های اخیر (۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰)(Article-A-14-9899-33)
    31. مطالعه تاثیر بانکداری الکترونیکی بر نیت رفتاری مصرف کنندگان در صنعت بانکداری(Article-A-14-9899-34)
    32. رابطه غیر خطی توسعه مالی و حاکمیت با در نظر گرفتن نقش رشد اقتصادی در بورس اوراق بهادار(Article-A-14-9899-35)
    33. ارزیابی عملکرد هیئت‏ مدیره شرکت‏های تولیدی بورس اورق بهادار با رویکرد ترکیبی‏کارت امتیازي متوازن و روش‏هاي تصميم گيري چندشاخصه(Article-A-14-9899-36)
    34. ارائه مدل عملیاتی مؤثر برجذب سرمایه گذار(Article-A-14-9899-37)
    35. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پايداري مشاغل ايجاد شده توسط كارآفرينان در صندوق كار آفريني اميد استان گيلان با تأكيد بر نقش بيمه(Article-A-14-9899-38)
    36. ارائه مدل  بهره وری ابعاد زنجیره تامین پایدار در صنعت خودروسازی(Article-A-14-9899-39)
    37. رابطه غیر خطی بین رشد اقتصادی و تفاوت های ظریف جهانی سازی با طبقه بندی درآمد:نقش های توسعه مالی و حاکمیت(Article-A-14-9899-40)
    38. بررسی نتایج حمایت های مالی دولت بر عملکرد و موفقیت شرکت­های پارک علم و فناوری زاهدان(Article-A-14-9899-41)
    39. بررسی تأثیر عناصربنیادی مدیریت دانش بر کارایی امور مالی شهرداری شهر زاهدان(Article-A-14-9899-42)
    40. تأثیر توانایی مدیران بر رابطه بین کیفیت گزارشگری مالی، کارایی سرمایه گذاری و ریسک سقوط آتی قیمت سهام(Article-A-14-9899-43)
    41. رابطه بین اهرم مالی شرکتها و سود خالص عملیاتی(Article-A-14-9899-44)
    42. رابطه بین میزان نسبت جاری شرکت با سود خالص عملیاتی شرکتهای تولیدی(Article-A-14-9899-45)
    43. بررسی اعتماد به نفس بیش از حد مديریتی در انتخاب تامین مالی بلندمدت(Article-A-14-9899-46)
    44. ارتباط بین ساختار سرمایه با ارزش افزوده نقدی(Article-A-14-9899-47)
    45. بررسی تأثیر توانمندسازي كاركنان بر عملكرد بازاريابي در شعب فعال بیمه‌ای زنجان در حوزه بيمه تكميلي درمانی با در نظر گرفتن متغیر میانجی محرک‌های انگیزشی(Article-A-14-9899-48)
    46. ﺗﺒﯿﯿﻦ مدلهای ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ قیمت گذاری دارایی در پیش بینی بازده مورد انتظارسهام(Article-A-14-9899-49)
    47. چالش‌ها و راهکارهای حقوق مالکیت فکری در کتابخانه‌های دیجیتال(Article-A-14-9899-50)]
    48. تأثیر گرایش کارافرینانه، سرمایه های ساختاری و انسانی بر عملکرد شرکتهای کارآفرین با میانجی متغیر نوآوری کارکنان(Article-A-14-9899-51)
    49. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان به استفاده از بانکداری اینترنتی و همراه بانک در بانک ملت زاهدان(Article-A-14-9899-52)
    50. بررسی تاثیر هیات مدیره، مالکیت نهادی و شدت سرمایه بر شکاف مالیاتی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(Article-A-14-9899-53)
    51. تعیین تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و بهبود الکترونیک بر وفاداری مشتریان مطالعه در بین مشتریان بانک ملی استان آذربایجان شرقی(Article-A-14-9899-54)
    52. تاثیر بازاریابی نوآورانه بر وفاداری به برند با نقش واسطه ای رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان برند اپل)(Article-A-14-9899-55)
    53. ارائه الگوریتم جدید برای سری متوالی به منظور فشرده سازی آنها در فرآیند اکتشاف داده ها(Article-A-14-9899-56)
    54. رویکرد داده کاوی برای برنامه‌ریزی فرآیند مبتنی بر دانش(Article-A-14-9899-57)
    55.  ارائه الگوریتم جدید برای دنباله های ترتیبی جهت  فشرده سازی آنها در فرآیند کاوش(Article-A-14-9899-58)
    56. تاثیر بازاریابی الکترونیکی، ریسک ادراک شده و ارزش ادراک شده مشتری از خرید اینترنتی بر گرایش به خرید آنلاین(مورد مطالعه: شرکت پرداخت الکترونیک سداد)(Article-A-14-9899-59)